سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با قاره اروپا

این تور می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای هر گردشگری محسوب گردد. این قاره با داشتن آب و هوای بسیار مناسب و بر خورداری از جنگل ها و مراتع سرسبزو به سبب داشتن آب فراوان و خاکی حاصلخیز، لقب قاره سبز را به یدک می کشد به گونه ای یک سوم از خاک این کشور قابل کشت بوده و این درصد بسیار بالاتری نسبت به سایر قاره ها محسوب می گردد. تور اروپا شامل تلفیقی از جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی می باشد که شما هر آنچه از سفری لذت بخش و ماجرا جویانه بخواهید را می توانید در اروپا تجربه نمایید.
اروپا در نیم کره شمالی واقع شده و دومین قاره کوچک جهان پس از قاره ی اقیانوسیه به شمار می رود ولی به دلیل آب و هوای مناسب و موقعیت جغرافیای ایده آل خود از لحاظ تراکم جمعیت دومین قاره بزرگ دنیا محسوب میگردد (730 ملیون نفر حدود 10% از جمعیت دنیا )
تور اروپا سرشار از جاذبه های مختلف گردشگری از جاذبه های طبیعی گرفته تا جاذبه های فرهنگی و تاریخی بوده و هر گردشگری با هر علایق و سلایقی را مجذوب خود می نماید. در میان کشور های مختلف اروپایی که هر یک به تنهایی در زمینه ی جذب گردشگر در دنیا حرفی برای گفتن دارند. فرانسه با جذب بیش از 80 میلیون توریست خارجی ، اسپانیا با 60 میلیون گردشگر و ایتالیا با جذب 46 ملیون توریست در سال بیشترین آمار جذب گردشگر را داشته و پیشروان جذب گردشگر در قاره سبز محسوب می شوند.